29. maj 2011

Hej allesammen 

Der er sket en hel masse ting på det seneste og jeg har slet ikke haft tid til at skrive noget blog indlæg om noget af det. Oh well, for en måned siden valgte jeg at skride hjemmefra og bo hos Casper i en måned, og det gjorde jeg kun fordi jeg var trætte af mine forældre (Har ikke lyst til at fortælle hvorfor, da det er lidt for personligt. Måske en anden skønne dag, når jeg er blevet stærk nok til at forklare det hele fra A til B). Øhm, ja. Jeg gik til det offentlige og de har hjulpet mig sindssygt meget... Jeg er blevet venner med mine forældre igen og jeg har endda fået lov til at flytte sammen med Casper i en lejlighed på Amager til august! Ikke nok med det går jeg 1.G om på Niels Brock, fordi jeg selv ville og fordi jeg ikke synes at jeg var parat til at rykke op i 2.G. Min studievejleder har fulgt hele min "rejse" gennem den ene måned her og hun kunne ikke være mere glad, derfor havde hun så også lyst til at give mig en ny plads til sommer. Faktisk også i august! Ah. Håber lidt på, at komme i klasse med en pige jeg kender i forvejen.

I morgen flytter  jeg tilbage til Valby, og så skal jeg bare bo der i 2 måneder... Mon ikke jeg overlever det? Hehe. Jeg håber ellers at alle I andre derude, har det great.  

PEACE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar