28. mar. 2011

"And truth be told I miss... And truth be told I'm lying... 
WHEN YOU SEE MY FACE, HOPE IT GIVES YOU HELL!"

Den sang hører jeg lige nu, men ikke den med All American Rejects. Hihi, den med Glee crewet selvfølgelig. Arh, jeg elsker bare de mennesker der er med i serien. Well, jeg ville egentlig ikke snakke om Glee eller hvilken sang jeg hører lige nu. Jeg ville gerne fortælle jer at min weekend har været skide dejlig og i dag er endnu en dejlig dag. 

I fredags var jeg til min svigerfars og hans kones kobberbryllup! Gud, jeg blev fuld. Det var slet ikke meningen, haha :-P Fik endda prøvet absint. (sdjfhuergf, døde indeni) og ja, så har vi bare chillet hos Caspers gamle ;-) Vi fik en sodastream maskine!! Herre oldschool alligevel, men den er rigtig sej og den virker.  I går var der så 3 x fødselsdag hos min svigermor og svigerinder. Tillykke til dem<3 Der lavede jeg et sjovt billede af fætter Andreas på www.taaz.com, ahaha. Ih, du blev da køn Andreas! Bare vent til din konfirmation, lol. 

I dag har Casper og jeg været sammen i halvandet år! Og det er jo fantastisk :'D Tænk at jeg skulle finde min kæreste over arto, og så være sammen med ham i så lang tid. Plus, at han bor i noget så langt væk som Slagelse på vestsjælland! GAH. Oh well, se nu.<3 Jeg elsker ham højere end jeg nogensinde har gjort.. Min kærlighed til ham vokser for hvert eneste sekund der går. Han tager mig simpelthen med storm hele tiden og gør at jeg falder helt pladask for ham. Jeg elsker dig, min skat :) Tak for den du er. Du og jeg foraltid <3

FORTSAT GOD MANDAG ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar