23. mar. 2011

Oh wow! Hej blogspot og folk der læser min blog.
Det er godt nok en del tid siden at jeg har skrevet her. Der er bare sket så meget, og så har jeg ikke helt haft tid eller overskud til at skrive om hvad der sker i mit liv. En lille update: 

Jeg er blevet en Gleek.
Jeg findes mest på Tumblr - minnkeawnil.tumblr.com
Jeg er rigtig meget sammen med min kæreste
Var ikke i skole i knap 3 uger pga. jeg ikke vidste hvad jeg ville.
Er tilbage på Brock, men får nok en advarsel soon or later. Hm. 
Var ude og spise på Hereford med mine forældre og Casper i går.
Skal til kobberbryllup i over morgen. 
Skal til 3 x fødselsdag på søndag.
Har fødselsdag om 30 dage!!
Har fået klippet hår! For 2 måneder siden. Hih.
Holder fødselsdag i Tivoli for de nærmeste d. 22 april
Har været sammen med  Casper i halvandet år d. 28 marts<3

Ja, og det er pretty much it. Byes :i 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar